Παπαθεοχάρης Σταμάτης

Παπαθεοχάρης Σταμάτης

Παπαθεοχάρης Σταμάτης

Founder & CEO at dotlogic

Contact me!

Linkedin | Facebook | Twitter | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Ο Παπαθεοχάρης Σταμάτης έχει σπουδάσει μάρκετινγκ και οικονομικές επιστήμες με εξειδίκευση στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Έχει εργαστεί σε εταιρίες διαφήμισης και ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, ενώ από το 2010 και έπειτα δραστηριοποιείται ως ελεύθερος επαγγελματίας στον κλάδο του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Το 2012 ίδρυσε την dotlogic, επιχείρηση ηλεκτρονικού μάρκετινγκ με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης, στοχεύοντας στην εξυπηρέτηση μόνο επιλεγμένων πελατών όπως το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης, η Tick Finance (Αυστραλία) αλλά και επιλεγμένων τοπικών επιχειρήσεων όπως Δανδάλης, εστιατόριο Peskesi κ.α..

Είναι ο εμπνευστής και ένας εκ των τριών διοργανωτών του «e-Marketing Conference for Business», του πρώτου συνεδρίου ηλεκτρονικού μάρκετινγκ που έλαβε χώρα στην Κρήτη, το οποίο πραγματοποιήθηκε με τη συνδιοργανώση της dotlogic και του ΤΕΙ Κρήτης και τελέστηκε υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κρήτης και της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.

Υπήρξε επί σειρά ετών στενός συνεργάτης του τμήματος μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε θέματα ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, υλοποιώντας μία πληθώρα από διαδικτυακά projects, ενώ παράλληλα συμμετείχε και ως εξωτερικός συνεργάτης στη διοργάνωση του εκπαιδευτικού προγράμματος «DigiMa», εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Τέλος, υπήρξε επί σειρά ετών συνεργάτης της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ στη διοργάνωση των βραβείων «Made in Greece» και ιδρυτικό μέλος του iMarketing Society.

Οι τομείς εξειδίκευσής του είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, ενώ τα ενδιαφέροντά του εστιάζουν στη διασύνδεση του μάρκετινγκ με τις νέες τεχνολογίες, με σκοπό την εφαρμογή καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων στο εμπόριο και την αγροδιατροφή. Τα τελευταία 3 έτη ασχολείται επίσης με την τεχνητή νοημοσύνη (Artificial Intelligence & Machine Learning) και την εφαρμογή της στο μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο.